16 maart 2010

gesLaaGde uitStap OP 14 maart

We hebben geNoten van deze schitterende dag.

6 opmerkingen:

Mia zei

Ben blij dat ik erbij was!

Trui zei

Ook nog een schone rode draad :
ERBIJ ZIJN
(of is dat te filosofisch?)

marlu zei

ik ook !!!
zulke initiatieven scheppen een band.
misschien een idee voor de rode draad:
VERBONDENHEID

Mia zei

Verbondenheid : een prachtig thema!
ik stem voor.

Trui zei

Ik zie er ook wel iets in, nog even laten broeden....(is bijna Pasen)

Trui zei

Het ei kwam wel heel snel uit.... Ik vind de term 'verbondenheid' teveel waarde gericht, dat klinkt nogal academisch....Ik wil het meer open trekken naar meerdere invalshoeken en naar een meer artistieke benadering. Daarom stel ik voor :

BINDINGEN

(BOUNDERY,BINDING,VERBINDING,BANDAGE)

de invulling kan dan geheel naar ieders wens
Ik wacht vol spanning op reacties